mouikkai

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Jenny Larsson - 28 januari 2014 18:29

*Jag svarar alltid ärligt när någon frågar något, med andra ord jag ljuger ALDRIG.

(Bokstavligt talat.)


*Jag hatar när någon inte håller tider.

(Jag försöker själv att vara minst 10 minuter innan den avtalade tiden varje gång.)


*Jag väntar på en utredning för asperger.

(Skulle vara skönt på en förklaring till varför man är lite som man är.)


*Jag kan endast känna en kopplig till någon som jag har känt länge.

(Så som bättre vänner etc)


*Jag är väldigt miljömedveten.

(Släcker lampor när jag lämnar rummet, använder endast så mycket vatten som behövs, vill veta vad jag äter etc.)


*Jag tvingar mig själv till att hålla ordning, vilket resullterar i tvångsbeteenden.

(Måste gå med rätt fot på rätt trappsteg till exempel.)


*Jag har extremt bra ego.

(Har tränat upp det i flera år.)


*Jag har otroligt komplex för mina fötter.

(Något jag tycker är patetiskt.)


*Jag finner allt som har med djur och natur väldigt intressant.

(Så länge människor inte har något med det att göra.)


*Jag kommer trolige(garanterat) bo på en gård med massa katter när jag blir gammal.

(Det är en målsättning och dröm, det ska ske.)

------------------------------------------------------------


 

Av Jenny Larsson - 28 januari 2014 17:21

Borde inte The legend of zelda ha copyright på triforce utseendet?

Efter alla dessa år så tycker jag det!

Jag blir väldigt frustrerad när jag ser den på till exempel skidor...SKIDOR VAFAN!

Tror knappast att skidor har de krafterna som triforcen innehåller.

Triforce hör till zelda så är det bara!!!!!!

 

----------------------------------------------------

 

 

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards