mouikkai

Alla inlägg den 1 januari 2014

MAT

Av Jenny Larsson - 1 januari 2014 17:03

Just nu sitter jag och väntar på att Jimmy och Nitti ska komma med pizza, trot nyterheten så känner jag mig bakis nästan, sov från ca 07.30-16.40 så det kan väl förklara saken.


Jaha, detta med ett nytt år, löften och shit.. känns som vilken dag som helst. Det kan vara att livet är bra och jag behöver inte ge mig själv falska förhoppningar och löften för fortsätter jag som jag har gjort det senaste halv året så kan det inte bli bättre.

Visst jag kanske saknar att ha häst men det är inget som kommer ske unde de närmsta åren så jag får nöja mig med de timmarna jag får i stallet på skolan.

Sen så vill jag ha fler kisse katter och har jag tur så hittar pappa någon han tycker är passande, ddock så är har väldigt kräsen men jag tror det kommer gå! Är jätte näjd med de katter vi har med gör absolut inget om flocken blir större ^^


Men nu tror jag att jag ska ta en runda på Left 4 dead 2 innan maten kommer, cyaa :D

--------------------------------------------------


 

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards