mouikkai

Alla inlägg under december 2013

Av Jenny Larsson - 31 december 2013 18:47

Måste bara få ur mig hur mycket jag stör mig på människor som skriver (i detta fallet) ''Gott nytt år'' när det inte är nytt år än.... I HATE IT!


Jag tänker spela tills Brorsan kommer, vilket är om ca 1 timme och sen ska jag gå och lägga mig(eller spela mer) efter 12 slaget för jag blir väldigt..VÄLDIGT bitter av detta -.-


Dessutom så ska min första nyårs ''puss'' någonsin gå till Frasse för han är lika bitter som mig ^^


Här har ni några passande bilder och en sjukt bra låt.


     

Av Jenny Larsson - 31 december 2013 00:59

Nu har jag äntligen börjat spela Diablo lll, dock så fick jag sno brorsans acc.

Jag kör som Demon hunter och jag måste säga att jag har skillz ;)

Just nu är jag i lvl 13 så jag har en bra bit kvar, vilket är awesome!

Bästa spelet på länge! Har längtat så fruktansvärt ända sedan jag började spela 2an.



Men med detta korta inlägget och all den tid det tog så måste jag tillbaka till det ovärklige, cyaa!


 

Av Jenny Larsson - 29 december 2013 14:52

http://www.swefilmer.com/madagaskar-2011/bbc-earth-madagaskar-2011-video_6ea63eac0.html


Igår natt hittade jag en dokumentär om Madagaskar, nörd som jag är när det kommer till djur och miljö så var jag tvungen att inspektera. Dock så somnade ja så jag började kolla vidare idag, nästan klar med den nu, och jag kan säga att det är nog en av världens mest intressanta plats när det kommer till djur och natur!


Madagaskar ligger utanför Afrika men ändå inte så nära, ön är så isolerad att nästa alla dess arter är unika, visst det finns ca 50 Lemur sorter men det finns även en insekt som har en ''giraff hals'', inte sett något liknande någonsin.


Sen så är klimatet vääldigt speciellt, ena sidan av ön är det rengnskog och andra är det så tort att endast vissa livsformer som kan anpasssa sig riktigt bra kan leva.


Jag rekomenderar denna dokumentär till alla, för det är ett paradis!


             



Av Jenny Larsson - 28 december 2013 17:04

Nyss kollat på ''The princess and the frog'' för första gången, super rolig film!

Rekomenderas till alla som har lite humor ;)


 

Av Jenny Larsson - 28 december 2013 01:41

   

Av Jenny Larsson - 27 december 2013 21:34

Det är ofta man hör folk diskutera varför tjejer dras till ''bad guy's''.. tycker det är rätt självklart! ;)


Av Jenny Larsson - 27 december 2013 20:51

Åkte in till Karlstad med pappa och Jimmy.

Först HM i 15huset där jag hittade ett par byxor och en skjorta, fick båda för 250kr. Tycker det var rätt smart att åka in på mellandags REAn när jag fick prisentkort av min faster.

Sen åkte vi till Elgiganten där Himmy skulle köpa en surfplatta, fast den var slut. Jag gick till spel avdelningen (skräll) där jag hittade skyddsväskor till spelet jag ska köpa, dock så finns det två och jag vet inte vilket jag ska välja... Men det fick bara bli en laddare med tanke på att man inte får med det när man köper konsollen.

Efter det så åkte vi till Siba där det fanns surfplattan han skulle ha.

Sen så skulle Jimmy också på HM eftrersom han också fick ett prisentkort av faster. Istället för att stå stilla och dryga medans han letade efter något att köpa så gick jag iväg och kollade lite i övriga äffären. Först så hittade jag en maskara för 10kr som jag tyckte var ett lagom pris med tanke på att jag inte sminkar mig direkt ofta. Sen hittade jag även en as cool t-shirt med en katt på som det står ''I like to party'' på :D


     

Av Jenny Larsson - 27 december 2013 00:17

Nu när jag har spelat ut hela ''My horse and me 2'' så ska jag hoppa på något lite mer manligt ;)

Left 4 dead 2 here i come! ... om jag hittan någon som vill spela med mig så vill säga, har spelat det för många gånger själv så det är på tiden för en lagkamrat som inte är en bot!


Om jag orkar efter det så ska jag kolla på Harry potter: The halfblood prince eller Flicka.. tror harry potter ligger bäst till.

--------------------------------


Zelda joke :3


 

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards