mouikkai

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Jenny Larsson - 25 december 2013 18:08

Alla mina serier har uppehåll och den serien jag har kollat på som tidsfördriv mellan de andra har jag precis kollat klart på.. det känns lite bittert för det tar ju sån tid att hitta en ny som duger. Det ska ju inte bara vara en ''okej'' serie utan något man ändå kan rellatera till och att man ska känna efter varje episode att man vill se mer. Det är ganska höga krav tycker jag. Egentligen så skulle jag kunna kolla om The vapire diaries men eftersom det är 4 säsonger så hinner jag nog inte det tills slutet av januari.


Jag får helt enkelt börja kolla på filmer...

-------------------------------


Mitt mysiga sällskap <3

 

Av Jenny Larsson - 25 december 2013 14:18

Kom hem från brorsan för ett tag sedan, vi var uppe till 4 och spelade, eller jag slumrade väl till den sista biten, men till mitt försvar så brukar jag lägga mig tidigt!

Idag tror jag att jag ska montera upp en tv och nintendo 64at, men eftesom min tv inte är här än så får jag sno Jimmys.


Under resten av veckan så har jag bara planerat att åka in till karlstad på mellandags rean och förhoppningsvis så följer pappa med och köper hyllorna till katterna, längtar så tills hyllorn kommer upp och de så kissemissarna har någonstans att klättra, men framför allt någonstans att vara när det är massa oväsen där nere.

Jag kan inte neka till att jag är på väg att bli en ''crazy cat lady'' för det är på ett unge fär så jag vill avsluta mit liv. Bo i ett hus på landet, i ett hus anpassat till min katt flock :D

---------------

Ozzy

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards