mouikkai

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Jenny Larsson - 27 januari 2014 22:06

Det var lite drygt att vara utan dator i helgen men som tur är så har jag en snäll bror som offrar sig så jag får rota genom mina roliga sidor och kolla på serier :3

Hittade ett ''hobbit'' spel på facebook som jag har fastnat i på grund av att jag inte vet vad jag vill kolla på.. det finns för mycket serier och dukumentärer helt enkelt.


Idag.. åkte till skolan, sov lite, träffade efterlängtade Mimmi som hade världens bästa prisent till mig!, lite lektioner, in till karlstad i onödan, köpte krubb(godis (a)), åt kvällsmat och nu sitter jag här och funderar på om det ens är värt att kolla på något innan jag ska sova...


(Det är lite tråkigt att jag inte gör ett inlägg om dagen, men eftersom jag verkligen väljer vad jag skriver så blir det mer sällan. Sen så har jag inte dator jämt heller.)


Imorgon så har jag körning, hoppas det inte blåser allt för mycket för jag verkligen hatar att få saker i ansiktet, så som snö och regn till exempel. Men eftersom jag har min overall så kommer det förhoppningsvis inte vara allt för kallt, sen så är det mysigt och kul att köra :)


(Undrar om jag ska skriva ett inlägg om hur jag är och hur jag fungerar.. det skulle nog bli intresant.)

-----------------------------------------------------------------------


 

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards