mouikkai

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Jenny Larsson - 13 januari 2014 06:42

Kom nyss till internatet och självklart så startar jag datorn det första jag gör, dock så möts jag av ''Blue screen''!!!! D:

Som tur var så startade den om sig och körde någon uppdatering så nu är den igång igen! :D Tror jag skulle må väldigt psykiskt dåligt om den fick för sig att kracha, med tanke på att det är den som får tiden att gå på dagarna.


I helgen så tog jag igen sista jour dagen jag missade senast på grund av allergi. Hade hellre haft min kommande jour denna helgen än vecka 11, för det var så härligt att se lite snö äntligen! 

Sen så gjorde jag massa hösilage korgar utan att ens nysa vilket är en väldigt förbättring mor vanligt :)


För övrigt så har jag redan spelat ut Super mario 3D land men jag får väl göra det några gånger till :)


SNÖ GÖR MIG FLAD, FLUMM OCH HÄRJIG :DDDDDDD YAAAAAAAAAAAY!!!!

--------------------------------------

 

Presentation


Jag är en tjej på 20år som går sista året på Lillerudsgymnasiet, inriktning häst-rid.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards